Obraty velkých e-shopů v průběhu letošní Black Friday byly dvaapůlkrát vyšší než za průměrný den roku 2020. A jaké byly slevy? Projekt Hlídač shopů uvádí, že e-shopy inzerují slevy „až 80%“, průměrné uváděné slevy se pohybovaly kolem 30%, nicméně reálné slevy v průběhu Black Friday dosahovaly výše pouze 10 až 20 %. Například Okay u 770 produktů navýšil referenční (přeškrtnutou) cenu těsně před a nebo v průběhu Black Friday. Jimi propagovaná sleva byla v průměru 44 %, ve skutečnosti v průměru zlevnil jen o 1 %.

Zdroj: https://blog.apify.com/black-friday-2020-bl%C3%BDsk%C3%A1-se-na-lep%C5%A1%C3%AD-%C4%8Dasy-749f4ec909be

Napsat komentář

Vaše e-mailová adresa nebude zveřejněna. Vyžadované informace jsou označeny *